En dag va denna dagen!

Somnade skit sent vaknade as tidigt slutade med 2 timmars sömn, nu är jag äntligen lite trött. Så skönt. Hoppas jag får sova mer i natt/ idag, allt tycks försvinna när man är lite deppig.

Sömnen vill inte finnas, jag som gillar att sova
Matlusten är nästan borta, åh mat som är så gott.
Känslor är jobbigt så ja orkar inte med dom

Vill inget, kan inget, Vad är de för fel.
Helt plötsligt framför tvn så börjar tårarna rinna sen är man blödig hur länge som helst efter det.
Det är ingen fara mellan mig och exet han och jag är bra vänner och de känns bra!
Men de är något annat som är jobbigt och jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det är.

Jag hatar detta, tur att man har vänner som hjälper till så man mår mycket bättre (för stunden) men de brukar kännas bra väldigt länge när man har varit med dom.

Den senaste tiden har jag börjat lära känna en kille som är speciell jag kallar honom B1.  Han har varit en väldans bra stöttepelare. Stöttar på ett så bra vis så de inte ens går att förklara. Precis så som jag önskat att min familj eller mina vänner stöttat mig.
Han är verkligen en sjukt bra vän och betyder mycket för mig.
Det känns bra att ha sånna i sitt liv, dessutom är han lite sjuk med.
Sånna männsikor som inte dömmer en är absolut några man ska vara rädda om!


Sjuk humor är fan hur kul som helst..
Här bjuder ja på lite roooligt...


 

Är man på dåligt humör kan man ju alltid kolla lite på Mia och Klara. hehe

Love it!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0