Ont!

I natt när jag kom hem till Daniel gjorde jag chokladbollar blev inte så bra men Daniel gillade dom sa han. Sen gick jag och la mig i soffan en stund men de va inte så mycket skoj på tv. Så jag gick och sov i stället. Har ett vagt minne av att Daniel pussade på mig när han kom hem. Han är alltid så kall när han kommer hem. :)

Vakna i dag och åkte ner på stan, jag gick till arbetsförmedligen och va fröken jätte duktig sen ner till blå och tog en kopp kaffe med massa folk. Trevligt som satan.!

Efter kaffet bar de hemåt, bjöd upp sandra på en chokladboll och kaffe och Jossan som skulle jobbat i dag kom också upp och fika eftersom att hon hade blivit dubbelbokad på jobbet.
Käkade typ världens godaste kycklinggryta ala Eldorrr med... =) Sandra blev frälst. =) haha

Efter mat och vänner och kaffe och gott sällskap for vi ut till Vilske-Kleva på kaffe och Monopol.(Anna Vann) Sandra och Jossan va hurtiga och tog en promenad.
En satans mysig dag faktiskt.

Njuter varenda sekund av Daniels sällskap.

Min rygg jävel tar död på mig. Hela höger sida ömar och värker och sticker långt ner på ryggen. Det blir bara värre och värre med snart kan jag inte röra mig utan de gör ont. men men det går väl över så småningom hoppas jag.

Sitter just nu i min kalla lägenhet påpälsad och frusen och skulle mysa med Nancy men hon gömde sig när jag kom... Nu kommer hon hit.. Lägger sig på min mage... Åh mys katt.

2 nätter kvar för daniel på jobbet.... YES! Snart min en hel helg igen... Yippie hoppar av lycka.

Aja kolla annat ett tag nu... kanske skriver mer sen...

/ENJOY/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0