Lite...

Idag vaknade jag vände mig om och där låg han, den sötaste av alla i hela världen. Sussade verkligen så himla gulligt mor kudden. Låg och tänkte hur kan detta vara möjligt har jag verkligen träffat honom eller är han för mig bara en dröm.
Efter att ha legat och tittat på honom i evigheter bestämde jag mig för att kliva upp och ta en morgoncigg. Han kom och rökte med mig.
Kl va väl kanske halv två. Vid två så for vi ner till staden tog en morgonkaffe med vänner och njöt lite. Men plötsligt slog det mig, jag är nu arbetslös. inget jobb = inga pengar. *suck*
Mamma blir 50 snart ska fara hem då om jag har råd vi planerar för en liten fest men den är ännu ganska hemlig.
Efter fikat for vi hemåt (åkte motorcykel) förbli volvo för Daniel har fel på bilen och måste lämna in den. Gubbarna som jobbade där va väldigt intresserade utav motorcykeln och ställde mig en massa frågor som jag inte kunde svara på.
Efter detta följde jag med till Gudhem för sötisen skulle lämna lite tvätt till sin mor.
Sen va de dags för mig att bli nervös, kl 17.00 skulle jag infinna mig på en arbetsintervju.
Väl där så tänkte jag åh vilket fint ställe.
Intervjun va konstig. inga personliga frågor, vi satt i grupp försökte sälja till mannen som intervjuade oss och det kändes ganska bra men inte riktigt som min grej,
Efter den låååånga intervjun va över kände jag mig inte ett dugg lättad över att kanske ha möjlighet till att få ett jobb snarare tvärtom.
Vill jag verkligen göra detta? Är detta verkligen någonting som kommer passa mig? Visst jag kanske är bra på att prata men skulle jag verkligen trivas?
Faen om jag ändå kunde få ett jobb som jag vill ha eller om de fanns någon som letade någon som mig.hehe.
Skulle kännas fint om jag fick ett jobb där jag får använda arbetsbyxor och dessutom bli skitig samtidigt som jag tjänar grymt bra med pengar så jag kan ha en riktigt dyr hobby. hehe.
Dessutom bra arbetstider. Åh va bra det vore.. Helst nattjobb... Finns de nå sådana tro? Eller har jag för höga krav?

Efter intervjun for vi hem till katten gosade lite och gick till Daniel. Käkade (BAKIS PIZZA) och kollade på film. Filmen vi såg va faktiskt oväntat bra. Händelserik och oväntad vändning. haha.
Bara mys ända tills han åkte och jobbade då jag kände att jag trivs inte själv längre vill ha honom nära hela tiden han får mig må så bra.

Jag gick hem till en kompis som behövde en kram egentligen flera men jag ville inte pressa henne. Hon är en av de bästa tycker verkligen inte om att hon mår så som hon gör. Bryr mig men hur ska jag göra det på ett bra vis?
Tänker på henne hela tiden.

Efter att ha varit hemma hos henne ett tag gick jag hem till mig gosade med mig katt och kände mig inte alls hemma i min lgh. Kändes så himla tomt. Ringde rädis och frågade om jag kunde komma över en stund och de gick bra.
'gick dit umgicks, käkade lite och försökte tvinga honom att köra mig till Floby så jag kunde träffa daniel och kidnappa med honom hem. Min övertalningsförmåga va inte på topp i dag. Dessutom tror jag inte han kunde slita sig i från sitt godisätande taxijobb i fall att han mot alll förmodan skulle få en resa. (vilket jag inte trodde) men men så är livet ibland.
Pratade ganska mycket med Daniel i telefonen känns då som om han är lite närmre mig. hehe.
Vid femtiden skulle rädis ut på uppdrag till taxi så jag bad honom köra hem mig de gick bra. Och när vi väl sitter i taxin får han en resa.... Till FLOBY... åh jag ville bara spänna fast mig under taxin oh åka med men jag hade fått så ont.
Nu är kl 05.42
Daniel slutar 06.00 så han kommer ju snart men jag vet inte om jag orkar hålla mina blå vakna mycket längre nu..

Nu blir de ett avsnitt med vänner i hopp om att inte somna.

/ENJOY/
oj de blev ganska långt de va inte meningen...
Hoppas de va en skoj läsning och ursäkta stav/slarvfelen..

Nattnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0