Fiiinttt!

Denna låten är så fiin texten är helt underbar!!!!



Bara avgudar rösten, låten och allt där till.
får mig att tänka på alla fina tider i mitt liv.!


Jag är trött borde egentligen lägga mig i sängen och sova men jag vill så hemskt gärna somna tillsammans med Daniel så jag tror jag väntar en halvtimme tills han är hemma. Kan verkligen inte fatta att jag har haft sådan tur som fått den killen i mitt liv.
Sitter och kollar lite jobb och så börjar faktiskt bli lätt rastlös när man bara sitter hemma hela dagarna och så vill man ju ha pengar som alla andra människor. Hittar inget som faller mig i smaken direkt men ska söka ett par endå kan ju inte skada att jobba ett tag med något man inte gillar tills man hittar något bättre. Är ju van att vara självständig det känns så jobbigt att behöva be om pengar hela tiden jag vill ha egna.
Men det känns som om allt kommer att lösa sig snart. Vore verkligen GULD.
Nu börjar nyhetsmorgon på fyran..
Saknar min familj lite extra så här i hösttiderna det känns lite tomt utan dom faktiskt. Jag är så glad att jag har så bra kontakt med dom som jag har.

Min katt har tillfälligt boende hos rädis, fan så jag saknar henne. Önskar verkligen att min allergi kunde bli bättre så jag kunde ta hem henne igen..Vill ha henne i närheten...

Nää nu orkar jag inte skriva mer..

/ENJOY/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0