Ja du!

Idag har varit en helt mysig dag. Vaknade i morse och jag var inte själv det gillar vi skarpt. Glenn kom hit och letade sitt tåg kort,  Sen kom Sandra, Moa, och Cecilia hit och drack kaffe, Engdahl kikade också förbi på en kopp. Sen åkte alla hem då va det bara jag och engdahl kvar vi bestämde att vi skulle åka i väg till typ jordens mysigaste ställe och dricka mera kaffe, Vi tog motorcykeln och for dit. påväg därifrån mellanlandade vi i döve rökte en cigg och åkte hem. Då gick jag upp till sandra och fick mat.. mmmm det var gott.

Senare gick vi ner till knutsson och drack kaffe och gav honom cathy the cow i födelsedags present. hihi.

Nu sitter jag hemma, borde städa med det orkar jag inte. i morgon ska det tvättas och städas tänkte jag. måste juh få någon jävla ordning på mitt liv.
Jag känner mig sjukt deppig ska ta en tablett och gå och lägga mig har jag tänkt.

Natti natt super skatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0