Blandat!

Du är min bästa vän den bästa jag någonsin har haft. Du ringde mig i dag för att få stöd men jag blev helt mållös. Hjärtat förlåt visste som inte vad jag skulle säga hatade att du mådde skit.

Du är den första bruden ja kan prata med ever. om allt verkligen... Du vet allt och du är mitt allt.
Jag saknar dig min SKATT.

Du är bäst för alltid. 

♥ Älskar dig Gnussarn... ♥

;)

p.s jag hoppas att allt kommer att lösa sig och du gör inget dumt på festivalen.. du vet vad jag menar..
Du betyder allt för mig.

all my love you you my darl. ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥









I morgon är de arbete.. Jobba med trasig hand får se hur et går. Det enda jag gör på jobbet just nu är att försöker få dagarna gå så fort som det är möjligt. Tänker på alla och allt... Vill verkligen komma till ER igen
Tankarna snurrar dom en virvelvid i motvind. Fattar varken ut eller in längre. Allt är jobbigt med att inte vara där jag vill och allt är jobbigt när jag vet att jag kanske inte kommer få vara det på ett tag.
De mesta runt omkring är faktiskt jobbigt. Men jag brukar ta det som en smäll på käften. De går alltid över vem fan orkar bry sig för mycket?
Ta steg för steg. Vakna på morgonen undra vart jag är fattar det och går och röker. efter cigg så frukost och så efter det fara till jobbet komma hem från jobbet, ta en dusch käka lite kvälls fika och sen sooooova...
Ganska lätta dagar endå. Jag vantrivs inte här uppe men de skulle vara så mycket bättre om alla ja värnar om va med mig. eller om man bara kunde flytta jobbet dit.


Över & ute!



Grattis på födelsedagen!
i dag är/var de din dag Martina gull gris. Hoppas att du hade en riktigt trevlig födelsedag.
Synd ja inte kunde vara med att fira den. Men vi fusk firade i månd.

Ja må du leva uti hundrade år.

Puss å kram till allas våran söta Martina Molin!



Nu börjar man bli riktigt tröttis. Dags för sängen!!!

NATTI natt / Babybabybaby always and forever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0