Pyjamas!

Nu sitter jag här helt ensamen i pyjamas och saknar Daniel så hjärtat slår i högvarv.

Kan inte fatta att det verkligen är så här det känns när man är lycklig. Jag har ett rus i kroppen och bara vill titta på honom hela tiden. Det pirrar i magen varje gång han rör vid mig, jag blir ledsen så fort han inte är i närheten. Det enda jag vill göra är att ligga här i soffan och gosa hela tiden.

Jag har aldrig haft en sån här underbar känsla någonsin innan, det verkligen känns så himla underbart. Att det fanns någon som kunde få mig må så här BRA trodde jag inte.
Är jag verkligen värd detta?

Tankarna snurrar lika mycket som min pyjamas värmer.

Kom hem i från jobbet nu Daniel. Jag vill ha dig här hela tiden.

Nu ska jag kolla lite på vänner...

See Ya

/ENJOY/



Kommentarer
Postat av: Daniel

Du är så söter... står på jobbet nu och längtar verkligen ihjäl mig när jag ser vad du har skrivit! Det är så tungt att lämna dig men så underbart när vi ses att allt annat glömms!

Saknar dig goding! Puss puss puss

2008-09-01 @ 02:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0