Ja, så de kan bli!

Oki nu ska jag informera mina kära läsare vad som har hänt de senaste.

Jag och Min pojkvän har bestämmt oss att vara vänner ett tag för att se om de kan leda till något bättre längre fram. Det är sjukt jobbigt att inte vara i hans närhet. Jag älskar honom fortfarande men ibland blir de helt enkelt inte som man tänkt sig.
Det va förra veckan vi tog detta beslutet, så eftersom att jag har i princip bott hemma hos honom så fick jag flytta till min fruktansvärt iskalla lägenhet igen. Det är tomt och kallt och jävligt jobbigt. Men de är bara att kämpa

Helgen som va har varit lite halv jobbig och tung men jag har överlevt den pga att jag har så fina vänner som stöttar mig.
Jonna Ponna va på besök i helgen igen de är skönt någ hon är här vi skrattar och lever jävel bryr oss inte om vad andra tycker och det har verkligen varit som en frihet.
På lördagen va det födelsedagsfest för Dana och de var en riktigt lyckad kväll, dock blev jag nog alldeles för jävla full. haha

Jag har också lånat en dator med internet eftersom att jag inte själv har något internet ännu men de är ett måste, jag måste skaffa det. Jag vet ju lixom inte hur länge ja kommer få låna Virres dator.

Aja nu har ja skrivit lite i varjefall. Som ni förstår så är jag inte riktigt på humör för att blogga.

Kyss till er

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0