Tack!

Nu har ja hävt i mig mat, väntar på Mr D sen blir de sova i tältet, många av er kanske tror ja knarkar, eller att ja bara är sjuk i huvet som slår upp ett tält i sängen.
Anledningen till att ja gjorde det va att tidigare i dag så sa mina vänner till mig att jag inte varit mig själv det senaste och så undrade ja hur ja skulle finna tillbaka till mig själv. Då sa dom att jag skulle leta någon plats ja gillar och vara där, eftersom att ja bor ganska långt i från min familj och de är så kallt ute fick de bli tält i sängen i stället för skogen.
När jag ligger i tältet känner jag en fridfull känsla som om allt bara försvinner, ja trivs och mår bra.
Tänk om livet kunde vara lika enkelt att man bara kliver in i ett tält sen är allt bra.
Jag trivs i tältet dessutom blev det sjukt mysigt, har nog kvar de ett par dagar.
Skulle gjort varm choklad men mina kakao var gammal :(

Ser det inte mysigt ut så säg...

Nu har herrn slutat så snart dyker han nog upp, ja är trött.

 

♥Saknar♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0