Ja... hmmm...

Vet att det är på tiden jag skriver ett inlägg i bloggen de tråkiga med allt är att jag inte har så mycket vettigt att skriva.

Vad vill ni egentligen läsa om?

Vad vill ni att ja skriver om?

Vad tycker ni är intressant?

Igår va jag hem till Lilla Arjana på kvällen och drack för första gången ett rödvin som va gott, tjatade lite skit m.m de va trevligt att rymma i från verkligheten för en stund.
Tidigare på dagen va jag hem till Rädis mor och hälsade på min lilla Nancy som nyss kommit i från vetrinären.
Gud vad jag saknar henne, men jag vet att hon har det så bra nu. Hon trivs med Mamma rädis och de gillar jag.

Vakra katt! ♥

Idag (ons) så vaknade jag hemma hos ♥ och så for vi ner på stan och fika med Arjana och Rädis alltid trevligt att fika med personer man gillar. Arjana är precis helt galen men ja gillar de.
Sen hem till ♥ igen och kollade film och käkade mat. Trevligt, mysigt.

Nu sitter ja i min lgh har skit tråkigt och vet inte vad jag ska göra.
Så tråkigt så hälften vore nog.

Ibland undrar jag varför man agerar före man tänker, är de verkligen något som man kan rå för eller något som man kan göra någonting åt?
Jag har ofta fått ångrat mina handlingar. Men sällan en sådan handling som denna, ja ångrar att ja sårat och förstört människors inklusive mitt liv. De är inget ja kan göra något åt förutom att be om ursäkt till dem som varit inblandad. Denna handlingen har verkligen satt spår i mitt liv och den gör ont. Jag skulle göra vad som helst för att göra det ogjort. DUMMA DUMMA JAG!
Men dom säger att man lär sig av sina misstag.
Nu vill ja inte prata mer om det...


Nu sitter jag och kollar igenom alla jobb jag har sökt. och de är inte 1 utan massor utan resultat.

Letar jobb till tusen måste verkligen ha ett jobb.
Någon som vet ett jobb till mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0