Bläääk!

Ja då sitter man i skolan alldeles uttråkad, lite lagom less på att sitta och vänta på vad som komma skall om det nu är något viktigt vilket det inte verkar som. Skolan har ju inte direkt planerat så mycket för denna kursen som man hade hoppats, lite struktur i det hela hade fan inte skadat.
Om ca 20 min har jag väntat i 3 timmar på denna (lektion) eller vad det du kan vara. Som tur är så kom Rädis och räddade mig en liten stund. Oerhört tråkigt att vara själv men skolans sega datorer med.
Tar 20 min att få igång datorn och logga in.... men men...

Oj oj nu lät jag kanske lite arg men då fick ni rätt intryck... Jag är arg.

Saknar min älskade Daniel som just i detta nu ligger hemma nerkrypen under ett varmt täcke.

Btw det är snart julafton... yihoooo elle nå....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0