Festival hultsfred!

Tävling i KENZA s blogg


(Bild på mig från augustibuller 2006)
Onsdag
Klev just av tåget i hultsfred och ska snart träda in på festivalen för första gången, nervös för att de är mycket folk och jag är rädd att tappa bort mina älskade vänner som är med mig.
(Daniel, JennyM, Christian, Rädis, Jossan, Giny och Daniel.C.)
Med min tur tappar jag ju säkert bort hela högen. Bör nog kedja fast mig i dom eftersom att mitt lokalsinne inte är de bästa.
Väl inne på festivalen och tälten är uppställda. Vi kom ju givetvis väldigt sent och hamnade nära bajamajjorna "urk". Men de är ju bara 5 dagar vi klarar oss.
Snart entrar Dropkick Murphys scenen och dom måste verkligen ses. Spring och spring jag och Daniel kommer i från dom andra men vi lyckas ta oss till rätt scen. YEAS
tralla med i texterna och njuta av de fina väder som skiner över oss, Att stå i famnen på min älskling och lyssna på dropkick är som ett lyckorus i hela mig. I LOVE IT.
Alla i närheten tjuter av lycka så där första dagen på festivalen.
När dom hade spelat klart gick vi vidare till Öltältet och där mötte vi upp massor med andra människor i från Falköping och humöret är på topp....

Åhh jag älskar verkligen festivaler!




Kommentarer
Postat av: Cathie

Men vad fick du det ifrån då? haha!

2009-03-11 @ 17:45:47
URL: http://cathie.se
Postat av: Nathalie

svar ok :) vad gör du?

2009-03-11 @ 20:07:09
URL: http://nathalieelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0