Dagen som va!

Idag har vi tagit det väldigt lungt eller man kanske ska säga igår.
ÄI varjefall den 23juli så vaknade vi runt 13.00 tiden åkte ner på stan fikade lite sen vidare upp på berget till den konstgjorda sjön som finns där, låg och solade ett tag tills vi kom på att Mo fyller år så vi åker ut dit och dricker kaffe, Vilket vi gjorde efter vi legat och solat i en timme typ, Fick kaffe och kaka och spela lite skipbo. Yeah, Jag vann först sen vann Anna, Nästa stopp va i Gudhem för att ta lite kort kaffe serverades även där.

Efter Gudhem for vi hem och lagade mat och oj så fort tiden går när man har något att göra. Klockan va redan 20.00 helt sjukt.

Nu är klockan 04.04 och min älskade ängel är på jobbet, jag börjar bli trött så de är väl dags för mig att krypa ner i sängen.

Saknar Daniel otroligt.

-------------
Måste bara tilllägga att vi hade väldens mysigaste midsommar på västkusten i husvagnen! Jag kan tänka mig att leva i en husvagn under sommar halvåret.
hehe.
Yeay!

Natti folket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0