fantastiska....


Nu sitter jag i soffan men Daniels dator i knät, har egentligen inget vettigt att skriva
Tänkte uppdatera lite om vad jag gör just nu,
För det mesta så sitter jag vid datorn letar jobb men på senare tid har jag även börjat leta någon skoj utbildning som kan ta mig dit jag vill.
Det skulle vara skit kul att utbilda sig till Spa-terapeut eller något i den stilen.
Jag hårt pluggar också på körkortet och med min inlärningsförmåga lär det ta ett tag.
Så jag har kanske inte förväntat mig att få det innan sommaren men jag satsar på att ha det i handen i slutet på 2009 kanske tidigare vem vet när pengar och så finns.

Daniel är på jobbet och jag saknar honom Gööööör mööe

Igår hade jag besök av sandra det va mycket trevligt. vi kollade en ganska KONSTIG film och kökade falukorv som alltid i princip när vi ses hahahaha.
Det är ganska skoj att träffa dom man inte har träffat på ett tag man har så mycket att ta igen.

aja nu ska jag gå och röka och kanske sätta på mig ett par raggsockar.

ÄLSKAR DIG DANIEL
/ENJOY/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0