Dålig

Jag har blivit så oerhört dålig på att blogga.
men de kan vara för att det inte händer så mycket i mitt liv för tillfället mest bara att söka jobb och vara med Daniel.

Daniel har börjat jobba igen och ja har tråkigt på nätterna som vanligt men jag börjar tagga mig själv mer och mer för att hitta ett jobb nu jag vill verkligen ha ett jobb som jag kommer att trivas med de värsta vore ju om man får tvinga sig ur sängen varje morgon för att sedan gå till jobbet och vantrivas.
Det vill jag verkligen inte vara med om. Men vad vill jag egentligen göra med mitt liv.
Vad vill jag hålla på med hela dagarna i resten av mitt liv?
Vill jag sitta vid en bänk och göra smycken?
Vill jag vara en säljare?
Vill jag jobba i skogen?
Vill jag jobba med djur?

Jag har faktiskt inte den blekaste, har dock kommit in på lite spår om vad jag tycker är intressant. får spåna lite mer om detta.
nu ska jag spela lite tv spel för jag kommer inte på så mycket annat skoj jag kan göra just nu.

har föresten fått lite nya bilder i från fotografen och dom lägger jag upp så fort jag orkar... ha tålamod!

Älskar dig Daniel

/ENJOY/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0