Mina älskade tjejer..

Här kommer de några tjejer som har gjort intryck på mitt liv och dom kommer alltid att stanna i mitt liv..



JennyP
En tjej som jag har haft så otroligt skoj med. Saknar tiden på norrberget med henne då vi levde våran värld med pölsa och potatis.
Hahaha det är en gyllne tid i mitt liv jag aldrig kommer glömma!



JennyM
Vi har känns varandra så pass länge att vi sett varandras orginalfärger på håret.
hon och jag har gjort mycket bus och alltid haft skoj tillsammans.



FridaL
Tyvärr hittade jag inte någon bild på denna tjejen men jag kan helt ärligt säga att jag saknar henne otroligt mycket.
Hon har alltid varit min BB bästis.
kommer alltid minnas dagen då jag flyttade ner till falköping då hon ringde till mig och grät i telefonen. jag ville avbryta flytten och bara krama om henne då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0