Shit pomfrites.

Jag fryser som bara den, de är så kallt. Undrans om jag bara är kall eller om det är feber.. Hoppas på det först nämnda. I morgon ska jag försöka att skriva ett CV vi får väl se hur det kommer att gå.

In your head in your head zombie zombie..................

Jag har så tråkigt och jag saknar Daniel massor, han är den mest fantastiska killen jag vet, han gör mig alltid glad och varm men nu är han inte här och jag har tråkigt och fryser....
Han borde ta semester....

hehe.
btw så har jag haft mycket skoj i dag, dock har jag varit väldans trött och haft väldans lite att göra men man kan ju faktiskt bara göra det bästa av situationen.
Jag saknar min mamma massvis, är tråkigt att jag inte kan träffa min familj oftare men antar att det är så när man är arbetslös och förälskad i en helt annan stad.  Men man lever bara livet en gång och Familjen är inte bara mer än ett telefonsamtal bort.


/ENJOY/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0