Onsdag fast Tisdag.?

Idag har jag varit i skövde fått lite info om hur man bäst skriver ett CV men de visste jag ju redan fast man fick ju några små tips som kan vara bra.
Efter skövde åkte jag till LillaBlå träffade älskling och drack massor med kaffe. Sen ville Anna leka lite med mig så jag lekte lite med henne medans våra karlar spelade in musik.. Söt Anna. Vi tjatade drack kaffe käkade mat kollade på bilder m.m sen åkte vi ner till karlarna och kikade hur dom hade det. Såg ot som dom hade trevligt.
Vi tog en sväng till Statoil köpte kaffe och sen ner till Taxi för att se om Rädis va där och de va han.. Dom hade visst en Träningscykel där och de va ju skoj, Jag cyklade 4km och Anna cyklade 5km medans hon läste SE&HÖR haha.

När anna sladdar med bilen låter hon så här........Wiiiiiiiiii

hehehe.

Hon ska nog börja blogga hon med skojj skojj alltid kul att läsa andras bloggar.
Sen tillbaka till karlarna och dom va i princip klara lite mer fin slipning och så bara. Jag fattar inget. hehe

Nu är jag hemma och jävligt trött, kliar i ögonen.... Hmmm blir nog lite One Tree Hill i dag med.


(Bilden tagen hemma hos Giny och Daniel i Lördags)
Vi är fantastiskt vackra ihop....

/ENJOY/

Kommentarer
Postat av: rosha

Jaa ni ät jätte gulliga;)

2009-02-05 @ 01:09:30
URL: http://peersianbeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0