Ökar...

Nu sitter jag och väntar på att min älskade pojkvän ska komma hem så vi kan äta mat i hop innan han börjar jobba. Kanske ska jag gå ner till dom med lite kaffe? Hmmm näää det är för kallt och för långt....
Åh i bland bara önskar jag att jag vore miljonär så jag kunde ta ett körkort och köpa en bil så man kan ta sig någonstans här i livet.

Om jag hade körkort skulle mitt jobbsökande bli massor med enklare. Jag kanske skulle kunna åka upp till mina föräldrar oftare.
Fast om jag vore miljonär skulle jag kanske åka taxi överallt. hehe

Nää nu ska jag göra lite kaffe sen mer One Tree Hill..

/ENJOY/

Kommentarer
Postat av: Miss Attitude

åå en till som vill ha körkort!! ja med körkort så har man ju världens frihet! Jag skulle oxå kunna åka mer till mina föräldrar, vänner som bor lite längre bort och ja, göra vadsomhelst faktiskt. Vilken frihet! Jag ska försöka fixa det i år! =)



Tack för att du tittade in hos mig.

Fin blogg du har,

KRam

2009-02-09 @ 19:35:17
URL: http://dkqa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0