Natt...

Nu är det natt igen och jag sitter och funderar varför livet ibland är så himla komplicerat. Skulle inte allt vara mycket enklare om pengar inte fanns. Fast det är klart då kanske man inte kan säga att det där är min bil/lägenhet eller så. Och vem skulle vilja jobba om man inte fick något för det?
Men men man kan ju alltiid önska att det vore mycket enklare för man vet ju att det aldrig skulle bli så.

Typ alla mina vänner har kommit på iden att sluta Röka men jag har fortfarnade inte hittat gnistan till att vilja det. Rökningen har blivit en stor del av den jag är och jag vet inte om jag är riktigt redo ännu att sluta röka, Fast jag vet att jag skulle vara samma person utan en cigg i handen och dessutom lukta mycket godare så vill jag faktiskt inte ge upp det.
Måste hitta styrkan till det innan jag lovar mig själv....

/ENJOY/

Kommentarer
Postat av: Sandra

Håller verkligen med om att det är svårt att hitta gnistan att sluta, trots att man vet alla nackdelar och vad de ställer till med kroppen. Försöker tänka på fördelarna med att icke röka. Minst 1000 kr mer att spendera på roligare saker, lukta godare, slippa tänka på alla följdsjukdomar. Men vad tusan gör man med tiden som blir över? miss u

2009-02-10 @ 17:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0