Jävla skit!

Fan jag måste verkligen skärpa mig och börja blogga igen, det är ju så skoj med roliga kommentarer.
Så sätt i gång folks och kommentera.

Många tycks ju köra frågestund på bloggen så ett försök till detta kommer inom kort. Håll koll och ge mig roliga frågor att svara på.

Har varit riktigt duktigt denna veckan och sökt 2 jobb och hört mig för efter många, Sagt att alla ska tipsa om att jag är en underbar tjej som är less på att sitta hemma och alldeles utmärkt till att anställa. Helt perfekt med andra ord.
Hatar att vara arbetslös man kan aldrig unna sig något.
det suger.

Nu till något roligare.
Jag har lämnat alla gamla spöken i garderoben och äntligen börjat om på nytt. Känns skönt att släppa allt gammalt som egentligen bara är löjligt.
UNDERBART må jag säga.

Saknar min familj otroligt. Ibland känner jag bara att jag skulle behöva en kram eller bara Mammas/Pappas sällskap. det va ju så mycket enklare med allt när man var yngre.



Btw måste jag bara tilllägga att man får fan komplex av att kolla tv-shop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0