Tidsfördriv

Har lite tråkigt i väntan på att bli trött Ska svara på lite frågor!

Lovar du att vara ärlig? Såklart
Du heter: Jessica Persson
Smeknamn: Jessi, Goding, Peaches, Älskling, Gumman
Låt som när du är ledsen sörjer till? Return - Bye, bye Johnny
Beroende av: Daniel, Cigg och MAT
Vad behöver du mest just nu: Ett Jobb
Vad tror folk om dig? Inte en aning
Stämmer det? ----
Vad får du oftast komplimanger för? Att jag är så snäll och smal
Vad säger du för att imponera på någon? Brukar inte imponera på folk dom får ta mig som jag är
Hur imponerar man på dig? Genom att vara snäll och underbar
Brukar du skratta för dig själv? Ibland
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:Hej jessica. Hoppas jobb-sökandet har gått bra idag. Jag hör av mig så fort jag vet hur allt blir. Ha de så bra så länge
Var bor du? Falköping
Trivs du där? Absolutley
Äger du några converse: Nope inga äkta dom är döda
Sprit, cider, vin eller öl: Sprit oftast men mer och mer cider
Vad har du för mobil: Sony Eriksson k850i
Nästa mål i ditt liv? Jobb och körkort
Hur svarar du i mobilen? Jessica, Hej, Hallå
Vem ringde du senast? Miin Babe
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Kom hit och ta en kaffe goding
Antal timmar sömn inatt: 7 timmar typ från och till
Sov du ensam:  Jupp till kl 0700 då min älskling kom hem och joinade mig
Brukar du komma i tid: Oftast även den bästa försover sig då och då
När mår du bra: När jag är tillsammans med Daniel
När blev du fotad senast: idag, Oj svårt att veta
Hur känner du dig nu: Trött och öm i vänster axel
Vanligaste färg på dina kläder: Svart. Men ska börja med mer färg.
Vad tycker du om fötter: Passar utmärkt i ett par snygga skor
Vad saknar du: Familjen
Favorit dryck på morgonen: Cola
När brukar du oftast gå och lägga dig: oj det är så olika
Är du blyg? Beror på situationen men oftast inte
Sysslar du med någon idrott: Nja inte direkt
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Absolutley
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Allt som en kvinna inte kan göra
Är du nöjd med ditt liv: Aboslut om jag bara finge ett jobb så vore de perfekt
Vad är det värsta du vet? lögner och svek. men också ensamhet.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Beror helt på hur mycket jag har att slösa
Vad längtar du till? Jag får jobb och kan skämma bort mig själv
Har du bra vänner och äkta vänskap? Alla mina vänner är fantastiska.
Vad är det finaste du fått? Daniel så klart och så klart klockan jag fick av honom i julklapp
Om fem månader: Har jag ett jobb och lever livet
Om ett år?: En början till ett familje liv
Du samlar på: Kärlek
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma och Pappa och Mormor
Har du strumpor på dig nu: Ja, faktiskt
Är det okej att gråta: Absolut varför inte lixom
När grät du senast: I söndags om man nu ska kalla de gråt. Tårarna rann när hästen klev på min fot.
Bär du glasögon eller linser: Glasögon till vardags och linser på helger
Har du piercing: jupps, i läppen, tungan, näsan och öronen
Har du tattuering? Jupps två stycken
Vill du gifta dig: JA
Vill du ha barn: JA JA JA JA
Är du bra på att laga mat: Fick beröm senast idag
Är du flygrädd: Jo men har aldrig flygit men det finns nerver när jag tänker på det
Hur vig är du: Så pass som jag behöver.
Vilken är din favoritglass: Äter oftast inte glass
Tror du på ett liv efter döden: Ja, det gör jag
Bor dina föräldrar tillsammans?: Nope
Vilken ögonfärg har du: Blå grå
Röker du: Jo men så är det
Hur ofta tränar/motionerar du?: Vad är det?
Vad är det viktigaste i livet?: Att trivas med den man är och leva lyckligt

Jaha  nu va de klart.....


Bjuder på en bild på mig och Lina!

nu ska jag sova natti natt alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0