Tacobuffe!

idag ska det bli mys med tacobuffe och vänner. Vi ska träffas kl 18 och sen blir det käka utav bara faan.. haha.
Det ska bli trevligt med massa mys och ett par vänner. Faktiskt.

Nu ligger min söta karl i badet och njuter samtidigt som han lyssnar på "mysig musik" han är sååå söter faktiskt en av dom sötaste jag någonsin har träffat.

Sen till er som kommenterar anonymt måste bara säga att jag tycker ni är sjukt fega och varför inte våga stå för det ni skriver med erat namn?
Gillar inte att publisera komentarer där folk är så fega och inte skriver sitt namn... Kan det vara svårt att vara ärlig?

Aja.. nu ska jag gå och pussas lite på den bästa av alla jag mött!
 

Soo long fuckface

/ENJOY/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0