Sista natten!

Åh gud nu har sista natten för min älskade snart passerat. Känns skönt att ha honom hemma igen eller i varjefall snart.

Tänker lite på min katt hon är hos rädis ett tag nu. Jag vet att hon har det superbra men jag saknar henne otroligt mycket. Men hon kan ju inte vara själv när ja och Daniel åker upp till min mor. Sitter hemma hos daniel och kollar omkring lite på internet han ska ringa mig snart så jag har tagit en paus med Kyle en stund.
<--- min älskade pojkvän
<--min älskade Nancy


Kikade in på Jennys blogg och såg att det kommit lite bilder i från när vi va i stockholm och jag fick vara lite hjälp modell eller vad man ska kalla det det va en sjukt skoj dag med mycket nytt att ta in men dom sa jag va duktig så jag får lita på dom.
företaget jag hjälpte som jenny va modell till heter Rebellious Coutore säljer kläder som dom har designat själva jävligt snygga kläder faktiskt.

Kolla in Jennys blogg...    --->http://rockii.blogg.se/

Sidan som säljer kläderna... ---> http://www.merchworld.eu/Store.aspx?cid=0&bid=54

Nu är det dags för nästa episod av Kyle....

/ENJOY/



Kommentarer
Postat av: Anonym

Han ser ut som runar sörgard

2008-09-25 @ 23:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0