Otroligt!

I dag har varit en ganska bra dag, jag har mått perfekt allt har känts så bra och så har min dag spenderats med Daniel hela dagen, har också hunnit med att träffa Carro, Maritna, Sandra, Rädis, Kata, Linda och Tattoogilrlen. (minns inte namn)
Träffade också Daniels bror och hans otroligt söta fru. Har faktiskt aldrig hört Daniels bror prata så mycket innan...

Smurfpartaj har ockå spelats. hehe
"Gammelsmurf han har varit smurf i många år det kan man se på hans vita hår........"<---otroligt bra!

Åh just det följde daniel till bankomaten och där står de i experts skyltfönster världens roligaste tv spel
Det vill jag ha när jag blir barn fatta va skoj. hehe..
Jag skulle vara världens lyckligaste barn.....
åhh drömmer.........mmm.....hehe........WOW......

Rock band Wii drum set!

Vilket lyx....

Saknar Daniel min Daniel varför måste man jobba för kan inte pengar växa på träd som alla andra möjliga ting.

Daniel du är för perfekt. Tycker verkligen om dig massvis. !

Puss på Daniel (killen som får hela världen att kännas som en DRÖM)

/ENJOY/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0