jadu!

Helgen har varit super fått träffa min älskade familj och varit med daniel hela helgen. Det har varit underbart.
Många tankar har snurrat i mitt huvud och mycket som får mig att inte må så bra runt omkring nu. Jag är så jävla glad att jag har någon som Daniel som finns runt omkring hela tiden och säger fina saker till mig som får mig må så himla mycket bättre, han betyder allt för mig. Verkligen ALLT!

Sitter i hans lägenhet och längtar tills han kommer hem, snart kommer han äntligen.. Kollar på Kyle XY och mellan avsnitten försöker jag lista ut vad jag vill med mitt liv vilket inte är så enkelt som jag hade hoppats på.
Det enda jag är säker på är att Daniel tänker jag behålla oavsett vad. Plus alla vänner jag har vid min sida finns inget bättre än dom.

Nu är jag så grymt nyfiken på nästa avsnitt av Kyle så jag har inte tid att skriva så mycket mer.

Uppdaterar mer om helgen när jag har fått alla bilder och så.. .

SAKNAR MIN DANIEL!!

/ENJOY/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0