Hey ho lets go!

Tjabba tjenna hallåå
nu sitter jag hemma hos Daniel väntar på att han ska komma men jag sover förmodligen när han kommer.
Ska kolla Sex in the city filmen snart. hoppas den är bra.

Helgen har varit kanon.
Fredagen började mys och sen Vilske-Kleva vin och Geni spelande. haha. Skojjigt. Sen vart det dagnys jessica lagom mycket full och de va mycket folk ute tokigt roligt. Jossan och Sandra va med dom också.

Lördagen morgon mys med pojken min och sen motorcykel drive till Vilske-Kleva och korv grillning med massor av goa vänner. Så jävla jävla mysigt. Rädis fick sig en snygg tattoo och jag fick massor med korv. Sandra fick grejja i trädgården och Jossan fick klippa hår. Daniel fixade med motorcykeln och vilade efter massa korva i soffan och Anna jagade barn och skötte grillen. Alla var sysselsatta. haha
Sen blev det födelsedagsfest hos lina som fyllde år. Hon fick mig att vilja följa till terrassen men vi kom alrig så långgt. haha. Vi kom till utanför.. En riktigt mysig fest med gitarrsång och ÄPPELJUISE grogg. haha godast ever. Tack för tipset Krister.
Efter Terrassen stängt gick vi till Valentino och käka god pizza. Jag njöt mest av Daniels sällskap. hehe.

Åh nu orkar jag inteskriva mer. ska sätta mig skönt i soffan och kolla film.

Saknar daniel som aldrig förr vill ha honom här nu..

/ENJOY/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0