Framför tvn....

Hey, jag har blivit lite dålig på att skriva i bloggen ser jag. haha. men men någongång ska jag väl uppdatera.
Sitter hemma hos min sötis nu och han är på jobbet som vanligt efter halv elva. Käkar lite på en korvmacka och dricker kall is kall oboy.. så jävla gott. Ska snart sätta igång att komma i kapp Daniel med alla serier.. (hmmm hur ska jag hinna? ) så många serier så många avsnitt så lite tid innan dom kommer igång igen.
Ojojoj rappa på bruden..

idag tisdag hmmm gjort något vettigt? Öhhh jooo städat och tvättat och mysigt med karln sen va jag på promenad till stationen för att sällskapa med sandra när hon hämtade cykeln. Mysigt att komma ut lite på promenad. Skulle ha haft bättre promskor bara får så ont i fötterna om man går för fort. haha men de får man väl leva med antar jag.

Giny the one ringde i dag och frågade om lite hjälp. självklart hjälper man till. Allt man kan lixom hehe.

Åh nu börjar min macka ta slut. Den är ju så god.
Onsdag i morgon sen torsda och då åker vi. jag och min ögonsten hem till hälsingland och hälsar på för en liten överaskningsfest för min kära mamma.

Öh känns ganska svamligt detta inlägget. *Saknar dig DANIEL kom hem snart nu då*

Kanske men bara kanske skriver mer sen... Ska sätta igång att se Kyle xy säsong 1 avsnitt 3 nu....
 
/ENJOY/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0