Tv-shop

Jag vill ha allt på tv shop om det verkligen fungerar men det vet man ju aldrig säkert så det är lika bra att låta bli.

Pratade med Mormor idag saknar henne lite. eller egentligen massor. Känns konstigt att jag inte vet när jag kommer träffa dom igen. Har fikat med Elin, älskling, rädis jossan och Kata idag faktiskt riktigt trevligt. sen vart det besök hos jonas och johanna efter det forr vi till gudhem hämtade daniels saker och sen va det dags för fröken Jessica att tvätta sååååå tråkigt men medans jag tvättade så gjorde Daniel solstrålen Tacos till mig. Det va sååååå gott. sen mys i soffan lite mer tvätt och sen åkte min älskling till jobbet. Under tiden han har varit på jobbet har jag städat lite och spelat Poker på nätet jag vann 2ggr snacka nybörjar tur... haha..

(förvandla din sladdriga mage till fasta muskler) haha vilket språk dom använder hur gör man om man inte har en sladdrig mage då? hahahaha...  Gym form duo heter produkten som dom säljer just nu.

Åh jag hatar verkligen tvshop...

Nu ska jag kolla smallville avsnitt....Säsong 4 avsnitt 9....

/ENJOY/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0