SUPERMAN!

Sitter och kollar på Superman i min ensamhet. Kollar filmen för att jag ska hänga med bättre i Smallville sen. Ibland ångrar jag att jag som barn aldrig kollade på film eller tv. Många som man känner har sett de flesta filmerna redan nu får jag slita i hjäl mig för att hinna i kapp. Innan jag dör ska jag ha hunnit sett de flesta så kallade kult filmerna, Idag har jag sökt massor med arbeten. Hoppas att något blick lyckat och mitt.
Skulle faktiskt vara riktigt skönt att ha egen inkomst efter som jag aldrig förut har behövt be om hjälp med större summor. Är jävligt glad att jag inte är en bortskämd snor unge som kan få i princip vad jag vill hatar sånt.
Vissa behöver faktiskt kämpa med.

Önskar jag va som Clark Kent han är en underbar människa från en annan planet lever med en hemlighet men kan göra så mycket med den.

Aja, dags att krypa ner under täcket igen....


Har föresten fått klagomål av min älskade Kusin att jag uppdaterar sällan...
Ska tänka på det Fröken Öhrn!

/ENJOY/


Kommentarer
Postat av: Sandra

Bra Kussen!! Måste ju kunna hänga med i ditt liv när du inte bor i närheten =)

2008-10-16 @ 17:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0