Snöar ute.

Det snöar... MYSIGT!! =)

Sitter hemma hos daniel har ont i ryggen efter att jag har vikit i hop hans tvätt. puuhh, de va jobbigt. men nu är det gjort.

Idag vaknade jag och ville verkligen inte kliva ur sängen eller vaknade och vaknade min käraste pojkvän väckte mig. Han va kaffe sugen. pust.
Klev upp klädde på mig och for ner till LillaBlå tog en kaffe och efter fikat åkte vi hem och käkade. i dag blev det currystekt oxpytt ala Daniel. =) Gottigt som attans. Efter maten blev det film. ZombieStrippers med Jenna Jamesson kan nog vara en av de sämsta filmerna jag sett, haha..
Sen tvättstugan och ut till gudhem hämta Daniels tvätt och efter detta till Vilske-Kleva i hopp om att få lite kladdkaka. KAffe och skippbo för mig och anna och tv och kaffe för Daniel och mo.
det va trevligt efter det for vi hem fixade allt som skulle fixas med tvätten och till daniel gjorde lite varma mackor och satte oss framför Smallville. näst sista avsnittet på säsong sju...

Nu har han åkt till jobbet och ja är ensam. har sjukt tråkigt... I morgon är det i varjefall helg igen.. hehe.. Gott då får jag vakna och somna med min älskling.

Nu ska jag hitta på något skoj att göra.

/ENJOY/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0