Nancy!

Min söta katt, saknar verkligen henne massor!
Tur att jag vet att hon trivs hemma hos Farbror Rädis!




Detta va då mitt 150dé inlägg.
Som jag vet är det många som läser.
Kul att ni orkar det.
Har dock blivit lite Dålig på att skriva men de kommer snart.
Har en förkylning på g nu så jag är lite seg.
Orkar inte skriva mycket i dag

Det som betyder något i mitt liv
♥Daniel♥ <-- Guldkillen "kurskillen"
♥Nancy
♥La Famlija
♥ My friends
Thanks for being in my life!
All my love to you!


/ENJOY/

Kommentarer
Postat av: Anonym

kul att du kan hitta på egna utryck och ideér! skaffa ett liv!

2008-10-28 @ 06:21:24
Postat av: Kommentator

Om föregående anonyma kommentator tar tag i sitt liv och börjar umgås med mera människor var som helst i sverige så kommer denna att upptäcka att näst intill alla änvänder ett sådan språk som texten är skriven VAD du än refererar till!

Det bästa du kan göra om denna blogg eller svenska språket irriterar dig, är väl att sluta läsa den?? It's simpel like that girl!



Och till blogg skrivaren: Nice blogg, keep up the wery good job! Nice att läsa.



2008-10-29 @ 05:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0