GINY


GINY my doll!
Giny är en utav mina bästa vänner hon är inte bara snäll hon är också ÄRLIG och jag älskar henne med hela mitt hjärta.
I fredags satt jag och Daniel hemma hos henne och Daniel och drack ett par groggar och myste pratade skit och bara hade underbart trevligt.

Helgens bästa!!!
DanielE: har ni hört att Ken och Barbie gjort slut?
Giny: Va?
DanielE:Jag läste det i FRIDA
Giny: i FRIDA, skriver dom så mycket SKIT
Giny: VA? läser du FRIDA? (STORA ÖGON MOT DANIEL.E) 
DanielE: hahahahahha
Jag:hahahaha
DanielC:hahahaha
Giny: men dom gör ju det...



Det är nog sånna saker som är mest normalt med min kära giny.
Prinsessan i mitt liv

Hehehehe.


/ENJOY/


<a href="http://www.bloggkoll.com/blogg/36528/this-is-the-new-shit?claim=u9n3bzd3tfc">Följ min blogg med bloggkoll</a>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0