Fredag äntligen!

Det finns många anledningar till att jag gillar fredagar.. Först och främst kan jag vara med daniel somna i hop med honom och så vidare och de gör typ hela mitt liv sen är det ju helg och jävligt gött.

Pratade med min mam i dag, saknar henne otroligt de vore så skönt om Falköping låg lite närmare hem så man kunde åka över en helg för att träffa alla där hemma men en helg räcker inte behöver minst en vecka faktiskt.

Nu ska jag kanske gå och sova eller? Hmmm det är ljust jag är inte trött... hmmmm jag kollar ett till avsnitt av smallville.
Börjar bli helt såld på det nu. Jag tycker det är en sjukt bra serie.. =)

Jag har inte en aning vad som händer i helgen.... Det enda jag har bestämmt är att umgås med min kära pojkvän!

Vad ska ni göra?

/ENJOY/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0