efterlängtade helg!

Åh äntligen blir det helg, sitter hemma hos Daniel totalt uttråkad och har smärtande huvudvärk har haft ont i skallen i 2 dagar nu finns inget som hjälper. . .

Det är så grymt tråkigt idag eller i varjefall just nu. Finns absolut ingen inspiration till något blogg inlägg inte heller något på tvn. Känns som om jag borde lägga mig för att sova då kanske jag inte har ont i skallen i morgon. Jag är sugen på mc donalds mat med. egentligen inte så hemskt hungrig men endå sjukt sugen. =)

Pratar med min ängel på msn nu... =) Han gör mig så lycklig finns ingen bättre än honom. och det bästa med allt att han är bara min min min min min min min min min min min min!!!

I morgon blir det kaffe på blå med Älsklingen och Elin och Rädis kanske tillockmed någon till,, hhehehehe...


Näää orkar inte skriva mer blogg nu...

/ENJOY/


Kommentarer
Postat av: Jonna

hey honey!! hehe...mcdonalds e inte gott...e så trött på det men jag jobbar ju där så det e klart...

jag har jobbat stängning å sluta 1 å nu sitter jag hemma å dricker lite vin..gott...kram kram

2008-10-03 @ 02:18:50
URL: http://jonnamalvina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0