always med vingar!

Idag har jag egentligen inte en aning om vad jag ska skriva så det är väl lika bra jag bara  kladdar tills jag kommer på något vettigt eller skojjigt det brukar bli ganska roligt att läsa när man flummar med texten.

Läste i lite av min underbara vänners bloggar kan inte förstå att dom kommer på så mycket att skriva om men det kanske är för att jag inte gör så mycket på dagarna..

Idag har jag varit in med betygen på arbetsförmedlingen, sen blev det kaffe på lilla blå och jag och anna tog en sväng i ett par affärer för att kolla efter jacka till Måns och stövlar till anna. haha.. Skoj va det i varjefall. Efter fikat va klart så for vi till Floby för att bogsera hem Daniels bil som tyvärr hade gått sönder i på morgonen när han skulle fara hem. Jag och Daniel i hans bil och Rädis och Anna i rädis bil. Det tog sin lilla stund det va kallt men väldigt mysigt.
Väl framme i stan putta vi in bilen i garaget hämtade golfen min älskling fick låna och for och köpte med oss varsin pizza hem, käkade och kollade massor med Smallville. Sen va han tvungen att åka till jobbet och jag kände för att göra lite chokladbollar så jag gjorde det har dock inte vågat provsmaka dom ännu men jag vet en som är väldigt sugen på att komma hem och smaka... hehe...
nu sitter jag här vid min dator i hans smurfblåa mys byxor. Har precis kollat klart på 3säsongen av smallville ska strax börja på 4de.
Läste sötaste Malins blogg innan hon har blivit blond.. Passade henne as bra. Fast det är klart malin är alltid söt.

Vill att Daniel ska komma hem nu... Saknar honom.. Killen som får alla mina dagar ljusa.
 
Solstrålen

Röka dags sen Smallville säsong 4 episod 1

/ENJOY/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0