Trökafton!

Idag orkar jag inte skriva så mycket. Helgen har varit ganska bra om man inte tänker på det dåliga
Räkningarna är betalade och jag är såå sugen på massor med saker som inte finns hemma. TRÖKIGT
Det är inte något på tvn heller. Bläafton. Sen är jag så jävla trött med. har inte sovit mycket i natt. Tror ja kollade på klockan 12.50 innan jag somnade och vaknade av telefonen vid 15.50 tiden. innan jag somnade hade jag varit vaken i ca 29 timmar. Tänkte försöka hålla mig vaken tills min älskling kommer hem.

Helt otroligt!
Det är 51 dagar kvar till julafton.


Saknar Daniel hade verkligen behövt honom massor ikväll.

/ENJOY/

Kommentarer
Postat av: Eldor

Och ja hade verkligen behövt vara med dig hela kväll och natten!!



Saknar dig så otroligt mkt varje sekund jag inte är med dig!

Hoppas du är vid min sida genom HELA livet ängel!



Puss puss

2008-11-03 @ 03:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0