Status Que!

Jobbade tills kl 17.00 idag det var mycket folk och jag har typ diskat för 100personer om inte fler... blää. Vid femtiden kunde vi i personalen sätta oss och äta lite då ringde telefonen och det var öhrn som va ute på bergviken och for, frågade om jag ville med till hergården och lyssna på status que. Visst tänkte jag och gick ner till bryggan där folket kom med båten och hämtade mig. Åkte till herrgården satte fast oss i en båt om hade ankare eftersom att inte vi hade det. Vi satt där i båten surrade och jag drack en öl. Väldans mysigt faktiskt. Sen hörde vi the refreshments spela och vi bara önskade det kunde komma lite sol på oss med efter som att typp alla andra 30 båtar på sjön hade sol utom dom fyra båtar vi va. Till slut kom solen och Status började spela. Mysigt värre, men eftersom att de flesta som va i båten vi satt i skulle upp tidigt och jobba så for vi hemåt. Det tar juh ett tag att åka sa dom. (Typ 2timmar) haha. Vi åkte in i två stenar och jag trodde jag skulle dö... Jag sa: Nu drunknar vi (NEGATIVA JESSICA) men allt gick bra! Åkte och lämnade av sköld vid hans stuga och sen kom vi äntligen i land och nu sitter jag här TOTALT SLUT! Genomfrusen och bara så slut i kroppen.


Imorgon är jag ledig (JÄVLIGT SKÖNT) då ska jag ner till Henke och kolla på honom när han klipper gräset och sen ska jag bara njuta av min ledighet kanske dricka en öl eller två!


Dags att natta kudden! Natti natt


Kommentarer
Postat av: Maria

Okej, tack för svaret ;)

2008-06-16 @ 12:22:12
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0