Jobba, jobba, jobba!

Nu har jag jobbat på det nya jobbet sen i torsdags jag har bara i morgon kvar sen får jag äntligen sovmorgon... GÖTT

Faen jag saknar falköping i massor, trivs verkligen inte hemma men det kommer bli skönt i plånboken sen hoppas jag. på dessa dagar jag jobbat har jag tjänat minnst 2500:- efter skatt och det är ju en hyra i varjefall hoppas jag kommer få massor med pengar överså jag kan roa mig lite mer än vad jag har kunnat gjort de senaste fem åren.

Åh mina underbara vänner jag saknar er. Ring mig när ni inte har något att göra svarar jag inte ringer jag upp när jag har tid och när jag sr ni har ringt.
Jag hoppas det kommer kännas bättre när jag har varit här ett tag annars vet jag inte vart jag tar ivägen då går jag förmodligen under.... BLÄÄÄÄ!

Fattar inte men jag triv inte något, trivs mycket bättre där nere. Jävla oflyt hela ti´n

Aja nu ska jag sova så jag är pigg och gl´a på jobbet i morron..
Natti natt superskatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0