Veckan helgen och så mycket mer!

Veckan helgen och så mycket mer;
Jag vill inte vara här igen saknar allt redan och jag kom nyss tillbaka. Det ända jag inte saknar är skitsnacket och alla onödiga agg. Släppte dom när jag käkade (korvsoppa med gröt) hos jossan som btw var riktigt gott.Jag insåg faktiskt då att jag mår mycket bättre om jag skiter i det. 
Denna veckan har vart den underbaraste på länge. Pratade näsan ut med Micke och kramades med carro och umgick i princip hela tiden med Daniel. 

 




♥SAKNAR♥




Daniel du är underbar. Att le är nästan omöjligt utan dig!
(Du, jag, kaffe,  gräddglass m. jordgubb och V.Ä.N.N.E.R. kan det bli bättre)




hmm mina naglar har gått av!


Elin, tjejen med ett leende på läpparna!

Sötast
skål babe!



Nu ska jag sova... Enjoy!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0