Måndagen!

Klev upp i morse tog en cigg med mamma och sen gick jag och lade mig i gen somnade om tyvärr, men kom upp skapligt endå. Jenny kom runt halv elva och hämtade mig vi for mot östanbo och talade väldigt mycket. Allt kändes så konstigt när vi var där och städade hennes fars hus allt gav mig rysningar och när vi va på övervångnigen fick jag huvudvärk det var som om han försökte säga något jag blev faktiskt rädd.
Dennis var nog en utav världens sötaste pappor tror jag. Jag tycker det är sorgligt att det går så mycket rykten så fort en människa hittas död. Han hade bland annat gasat ihjäl sig själv, sen hade han också tagit överdos av droger och dött utav den orsaken. Jag fattar inte hur folk kan vara så okänsliga att folk inte förstår att han faktiskt bara var en människa som kämpade som alla andra, varför förstöra sorg-tiden för hans nära och kära med en jävla massa skitsnack som ni inte har ett dugg med att göra.
Jag menar de är inte klokt va mycket idioter det finns. Man går inte fram till någon och frågar hur det känns för denne när dennes nära just har avlidit (känns det bra när din pappa har gått bort?) Alltså det är juh sinnessjukt.

När vi var och städade pratade vi om roliga händelser (minnen) man blev alldeles full av skratt. Träffade också sandras "lilla" thelma hon var otroligt söt.. Hålla bebis! =) Sen träffade jag Sandra, kevin, rasmus, emil, Linus, Virre Jenny och Viliam. Oj så stora alla har blivit.
Känns som om jag känner dom jätte väl men Kevin,viliam,rasmus,emil,linus.virre har jag inte träffat på över fem år men de kändes som om det var igår förutom att alla var så stora.. Kändes som om jag tillhörde familjen på något kontsigt vis. Dom är underbara. Träffade och kicka en kille som jag bodde med på solvändan.! =)

Efter vi tyckte vi städat nog för dagen så for vi iväg till Dennis grav. OBEHAGLIGT. Jenny tände ett ljus som sloknade sen tände hon ett till gav honom en födelsedagsöl. =)  GULLIGT! När vi reste oss upp så tändes de första ljuset som inte tog sig med en stor låga sen sloknade det igen och tändes det upprepades ett par gånger jag fick hjärtklappning och svettningar och sedan vart jag helt iskall och varenda hår på kroppen reste sig.. Jag och jenny tyckte det va jätte konstigt men jag tror att han vart glad och ville visa det så vi såg det. Jag tror faktiskt på att själen stannar och övervakar de nära och kära i ur och skur. Det kan lätt bli obehagligt när man inte är van vid det men intalar man sig själv tror jag att man sen kommer att sakna det lila som hände och vill inget hellre än att det ska komma tillbaka.
Jag vet och känner att Dennis vakar över sina barn, speciellt Jenny. Hans första barn!
Jenny älskar sin far högt och mycket och jag hoppas att hon kommer förstå att det som hände kanske var de bästa.!


Till Dennis från mig:
Dennis, du var en underlig typ men man kunde inte låta bli att le
när man träffade dig, Träffade dig dock inte många gånger men
de gånger man träffade dig gjorde du intryck som alltid kommer
finnas kvar, Du skrämde mig så jag aldrig mer trodde mitt hjärta skulle
börja slå igen, Du fick mig att skratta tills tårarna rann. M.m
Du var en underbar man men mycket underbara barn
Vila i frid!

Jenny, bry dig inte om vad andra säger eller vad andra gör.
Varken du eller någon annan förtjänar det.

Till alla er som stog Dennis nära: Han finns med er, vakar över er, älskar er.

Glöm aldrig de roliga stunder ni/vi har haft tillsammans, som den gången vi var och tältade i skogen en midsommar. Eller Jenny när vi va hemma hos dig och vi fick oväntat besök.ajaj... =)

Nog om sorgen jag har haft en mycket trevlig och skön dag men Jenny och Ville. Vi har mysit och druckit hinkvis med kaffe. =)
Har saknat tiden som jag hade med jenny men jag är inte sen på att ta tillbaka den tiden jag förloat med henne! =)

Nää nu är det verkligen dags att natta kudden!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0