Jobbat!

Idag har jag jobbat 12 timmar känner inte för att berätta om helgen osv just nu. Känner för att krypa ner i sängen och natta kudden faktiskt.
I morgon kanske då... hehe...

Jobbar i morgon med men efter det är de bara 5 dagar kvar tills 2 dagars ledigt kan de bli bättre? Öhhh ja kanske de.

Engdahl landade i dag i bulgarien. Saknar honom avskyvärt mycket
Rädis fyllde gammalt i måndags saknar honom sjukt mycket med

Kanske borde fara ner snart och då får de i så fall bli permanent. Spelar ingen som helst roll för mig vad folk tycker och tänker huvudsaken är att jag vet att DE BÄSTA finns för mig.
Saknar alla mina glin i fkp.

btw ringde Lina i dag de vore skoj att hjälpa henne på tävlingen.. måste tänka mer på de. kanske får ledigt för detta vem vet. hehe

Aja sängen kallar...

Natt natt superskatt

ENJOY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0