Igår och idag!

SJUKT KUL MED ROCKWEEKEND I LILLA KILAFORS!
I går jobbade jag. Jobbade tills sju då jag bestämde mig ganska hastigt för att fara ut på sjön och lyssna till Alice Cooper med (vannsättergänget) några polare. Satt hos en kompis i hans stuga var ett jävla gäng där. Senare drog vi ut till herrgården i kilafors och lyssnade på musiken. Mysig var det. Efter det trodde jag att vi skulle åka hem men då bestämdes det att vi skulle mötas på brännholmen där det blev dunder fest med massa nakna bastu människor ganska chokerande faktiskt. Men det kändes som om jag hade varit med förut så jag brydde mig lixom inte det var som vanligt endå fast så klart med minde kläder. (inte ofta man är på en ö med endast nakna människor:) Blev fan var där hur länge som helst och jag som skulle upp till jobbet dagen efter. MyGood!
Men det var skit trevligt, svettigt i bastun kylde sig i älven och sjöng massor med allsång. =) Kan juh nästan inte bli bättre. (Fast det är juh klart hade mina älskade älsklingar varit med hade kvällen/natten vart fulländad)
SAKNADE DOM MASSOR MED MYCKET!
Åkte med Jonas båt hem. Kl.06.17 var vi framme i arma vannsätter. Åh shit jag skulle ju kliva upp 07.30 så jag tyckte det var lika bra att be jonas vara vaken vakt med mig. Men jag somnade endå... DAMN! Men jag kom faktikst peppar peppar upp på morgonen! Sjukt trevligt sällskap på ön och det var sjukt mysigt.
TACK FÖR DEN UNDERBARA KVÄLLEN/NATTEN.

Slet mig i väg till jobbet och insåg att jag lever fortfarande Lördag fast det är Söndag och skit mycket att förbereda. Allt gick som mycket segare i dag även fast jag inte var något bakis. Bara jävla massa TRÖTT!
Klarade av dagen utmärkt och vi hade ca 120 matgäster. BRA JOBBAT!

Mina tankar idag har vart många men dom jag har tänkt på och saknat allra mest är:
Engdahl, Rädis, Sandra, Jossan, Carro, Robban, Davina och Jenny
JAG SAKNAR ER MASSOR!!!!



Efter jobbet for jag hem och sen blev det sjukhuset för jag har sjukt ont i handen kan fan inte röra den knappt.

Alltså svenska sjukvården är dumma.!

Sätta på mig massvis med bandage och skit tycker jag inte om.

Det ser juh för fan inte riktigt klokt ut!
Dessutom förstörde dom mitt fin läkta sår så de blev öppet och geggigt igen. NOLLOR!
Jag tycker inte om hon som gjordedet för det gjorde verklige skit mycket onade då!


Näää dags att krypa ner i kojjan!
Natti natt.
p.s ska bli skönt att sova i en säng. Somnade juh på jonas soffa med ytterkläder och skit på och dessutom fick jag sova endast 1 timme!


Natt natt super skatt!
p.s Nu om typ 5 sec sover jag som en gris och drömmer enbart ljuva drömmar om mina underbara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0