Brännskadad!

Skulle göra rent stekbordet och klantig som jag va så slant jag och
skvätte as varmt matfett på hela handen.
Fick värsta blåsan på Fuck fingret! Satan så ont de gjorde(gör)
Ska jobba i morgon igen och hur fan ska det gå?

 


Ibland kan det vara bra att ha ett stort fuck you finger! =)



Det finns just nu ett par saker som gör mig arg/edsen/deppig

¤ Jag är inte i Falköping
¤ Jag har en stor blåsa på mitt finger
¤ Jag ska jobba i morgon
¤ Att min mobil inte går att ringa/smsa i från
¤ Att klockan är alldeles för mycket och jag är inte trött!
¤ Jag är fattig.
¤ Jag vill åka till Jokkmokk och träffa Jenny & Co


Men men måste försöka sova endå!

Natti natt

Saknar SANDRA!!!!!

p.s tack för att ni finns mina underbara. Ni är bäst! (Ni vet vilka ni är)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0