Falköping

Nu är jag tillbaka i falköping kom hit i måndags, har inte hunnit träffa så många ännu men det kommer. Tänkte jag skulle gå till skolan för att hålla på lite i verkstaden vi har eget arbete i dag så ingen lärare i sikte. Trött och lite smått kall. Det är svinigt kallt i min lägenhet jag får nästan panik över att det är så kallt men med Jossans tossor och hennes filt håller jag värmen någorlunda.
Känns skönt att vara tillbaka bland mina vänner igen, massor med skönt faktiskt...
Fick ett knepigt samtal i från min syster 06.45 i morse jag fattar fortfarande inte vad hon ville men jag får väl ringa henne och fråga vad som sades.

Nääää skolan väntar och sandras köttbullar vill bli uppätna.!

SKKÅÅÅLLL!

en gång för länge sedan:
Sitter på en parkbänk med en vän eller vi försökte reda ut vissa saker om varför det blivit så vi inte omgåtts på ca 1år och så tutade en bil.  När bilen tutade öppnade båda munnen och ut kom ett par ord i samma tonläge samma ljudeffekter och allt.  
JAG - Tuut på dig själv!
Vännen - Tuut på dig själv!
Vi bara tittade på varandra och börjae asgarava och då insåg jag att det inte alls känndes som ett år sedan vi umgicks. Sen var det nästan omöjligt tt skilja oss åt igen.... YEAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0