Uppdatering!

Jag har inte skrivit så mycket det senaste men jag har haft ett och annat för mig. Firat jul och umgåtts massvis med Daniel nu när han är ledig.

23/12 dagen före dopparedagen
Uppesittarkväll hos Daniels bror med Bingolotto och öl. =) Va väldans trevligt tror inte det va många av som som spelade som vann.
Vi hade jätte trevligt.

24/12 JULAFTON
Vaknade och gjorde oss i ordning för att åka i väg till Gudhem och fira aftonen med Daniels familj, Väl på väg till bilen va de skit kallt ute. Tog en sväng förbi hemma hos rädis och kollade till Nancy och sedan for vi till Gudhem.
Massor med folk jag aldrig har träffat och sjukt mycket huvudvärk va de. Fick ett par alvedon och så kom tomten.
Då lilla söta Natalie sa Jag är inte rädd för honom. hehe i ett litet försök att övertala sig själv att hon inte va rädd. Bara hon fick va nära farmor gick de bra. hehe.
Julklapparna delades ut sen öppnades dom i väldig fart. Daniels far började gråta när han öppnade en julklapp med ett örngott med Natalie på han tyckte om det massor.
Sen hade daniels mamma fått en julklapp utav hans pappa fast dom bestämt att dom inte skulle köpa någon till varandra. då kom det lite tårar igen. Söt pappan... bara viftar med handen. hehe

Jag fick en Jätte jätte fin klocka av Daniel, Doris och Jan

Av Christian och Linda och barnen fick jag en behandling av klippning och färgning hos Linda på LA-Studio.  

Sen va det dags för mat och gott  vi åt tills vi nästan storknade. Och de bjöds på nubbe var på daniels mormor vägrade släppa nubbeglaset för de va så gott med brännvin. hehehe.
Sen blev de kaffe och mys.
Jag mådde inte så jätte bra men de funkade de va ju inte så jag höll på dö precis.
Sen åkte vi in till staden igen och skulle hem till Micke på fest så Daniels kusin Stina körde oss dit. Jag va ju som sagt lite hängig och hade tagit lite alvedon tidigare på dagen blev skitfull och väl på dagnys hade vi nog skit skoj.
Sen va vi hemma igen och jag hade feber frossa låg i sängen och mådde inte alls bra medans Sötaste Daniel gjorde varma mackor och brände sig på plåten. hehe.
Det ända jag hörde va AJ,Fan Jävla 300grader på magen jävla skit. osv.... hheheheheheeh as kul.

25/12 Juldagen
Vaknade och mådde fin fint!!
Idag blev det då förfest hemma hos Joni och Johanna och där sjöngs det singstar och mystes en hel del. Pratade och partade sen skulle vi ge oss i väg ut och eftersom att vi hört att det var så mycket folk på terrassen så ville ingen gå dit hade inte blivit roligt om hela juldagensfesten skulle ägnas i en väldans massa köer.
Så vi gick till Dagnys i stället träffade massa folk och dansade hejvilt på de nästan tomma dansgolvet men inte fan hade vi tråkigt för det. =)

26/12 Annandagen
idag va lillablå öppet men vi hann inte ner innan dom stängde så vi tog lite kaffe på Shell i stället. 
sen så satt vi här i Daniels lägenhet de va jag, daniel och rädis som va här. Sjöng singstar och sen tog vi taxi ner till Dagnys hände inte så mycket skoj så det finns inte så mycket att skriva. Vi sjöng på förfesten och Dansade på krogen.

27/12 LÖRDAG
Ja vi va hemma hos Daniels bror och kökade smörgåstårta och sen tårta. Mätta som attans blev vi och gott som "¤/&¤#% va det. hehe,
Sen hade vi tidigare på dagen bestämt att de va fest hos knutte på kvällen så när vi va klara hos Cristian gick vi hem och kollade på KÖRSLAGET och sen gick vi ner till Knutte och började drickandet direkt. 5dagens drickande och lagom avslagen. Jag va skit trött eftersom att jag inte hade sovit mycket för Daniel snarkade massor. Snark killen. =)
Efter att vi i princip kände oss utslängda hemma hos knutte gick vi hem till rädis en sväng.
De va en del folk må ja säga. hehe. minns inte riktigt vilka som va med.
Sen blev de dags att åka till dagnys. där gick de till som de brukar lixom.
Sen käkade vi mat inne på HappyTime och tjötade massa skit.
Sen taxi hem och i säng

28/12 Söndag
Denna dagen va de lungt och skönt vi va´bara hemma och slappnade av och så kollade vi HEROES!
De är verkligen en skit bra serie.


Och så slutligen.
idag har vi vart nere på lilla blå och fikat sen så har jag städat medans Daniel har vart hos Joni och Johanna och fixat deras dator.
han har nu varit borta i massor med timmar och jag är skit hungrig.
Orkar inte skriva mer hoppas ni orkade läsa...

/ENJOY/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0