Hemma!




Åh äntligen hemma igen! Det är så skönt att vara hemma i Falköping staden där jag känner mig hemma!
Idag vaknade jag i min säng av att min älskade ringde, hon ville bara ha ett nummer. Fick också ett sms av Rädis om fika på blå.
Väntade in att engdahl skulle vakna sen skulle de bli Frukostfika på lilla blå. Åh.
Väl på väg ringde jag rädis och då skulle han äta så han kunde tyvärr inte komma. efter det ringde jag carro hon skulle komma ner en sväng. Roligt att träffa alla igen. Det va juh ett tag sedan. =)
Efter fikat for jag med Engdahl och handlade sen bjöd han på mat. han är så söt den däringa.
Mat, kaffe LOKA och V.ä.n.n.e.r haha kan det bli bättre?
Jo det förståss vi rökte juh massor med cigg också.
Sen började vi båda bli lagom rastlösa så vi ringde rädis och frågade om han bjöd på kaffe och det va juh absolut inga problem.
Tog en sväng förbi shell och mc d inhandlade lite gott och for dit. fick kaffe och de blev massa data prat så jag kollade residen evil i stället haha. Den gick juh på sexan..
Och nu sitter jag här hemma i min lägenhet i min soffa och knappar på datorn och för ett tag sedan kände jag mig lite ensamen så jag bjöd över rädis på film han kommer nog vilken sekund som helst. Engdahl jobbar och sliter den stackaren..
Nu kom rädis... Dags för någon film...

See ya

/ENJOY/

btw

Join me and my friends on TRIG!!!


www.trig.com/babybabybaby/invite



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0