08-08-08

Idag har jag jobbat och jobbat, har faktiskt varit ganska kul på jobbet idag fick göra mycket skojiga saker. (bl.a Redning ala Martin, Bearnaisesås, hollandaisesås, barbequesås, senapsås) haha.. mycket sås till folket.
Efter jobbet åkte jag hem gjorde mit i ordning och for till söderhamn för att möta upp sandra, min alldeles egna lilla prinsessa. Hon och hennes grymt söta pappa Torbjörn skulle äta lite i söderhamn och ta 2 flugor i en smäll och träffa mig samtidigt. Visade dom vägen från statoil till Kina. Stannade med dom där kramades och smakade på deras mat. (GOTT) Jenny kom förbi med  lilla Melvin snusade lite på honom (Luktar så gott med bebis)
I morgon är det jobb igen vi har Buffé i morgon ganska uppskattat men sjukt jobbigt. Efter den är slut så har stugföreningen (Norrlandsporten) arranderat stället för en grillkväll vet inte ritkigt när jag kommer att sluta men när jag väl har slutat ska jag fara in till söderhamn och barnvakta lilla Melvin medans Jenny och Angelica är nere på stan och blir fotade m.m.
Just nu sitter jag framför datorn redo för attlägga mig men jag vill inte göra dt ännu för jag är inte så trött.

Tankar har flugit omkring i min skalle som vanligt. Roliga som galna som tråkiga oxh glada!
Väldigt blandat faktiskt.

Näää dags att krypa ner i sängen och fortsätta med min läsning om mansons liv.

Natt natt

/ENJOY/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0