Jag vill också!

RASSLEPUNK!
Åh i morgon åker min ännu längre i från mig som om det inte vore nog långt med 50 mil ska han ännu längre bort. Dessutom ska han vara bort på en festival som jag verkligen också velat gå på, damn. Kom hit i stället!
Idag har jag jobbat har varit tungt eftersom att jag har åkt på en dunder förkylning. (CRAP) 
Men de va ändå rätt skoj på jobbet sen passade jag nathali för mamma ville på bilbingo så sis följde med!
Nä jag borde sova nu faktiskt är helt slut i kroppen...
Jag har bara 6 dagar kvar att jobba innan jag kliver ut i arbetslösheten.!

fick ett sms i från en kompis jag inte träffat på många år i dag hon ville att vi skulle ses. Det måste vara minst 7 år sedan jag såg henne sist eller kanske 5år men de är ett jävla tag i varjefall.
Kanske ska ta mig i kragen och se till att träffa henne vore skoj och höra lite och skvallra massor. =)
Jag och Lojsan är kungar på att skvallra =) hehe.

Tillbaka till verkligheten!


Måste bara visa väldens gulligaste!

Hemma hos Daniel!

Det är inte ofta man är med på tvn! =) hehe



Han är så söt och dessutom är han min bara min!
om bara 7 dagar kommer vi ses igen.. Längtar!!!

Nu ska jag krypa ner i den grymt tomma sängen och natta kudden :( ! kanske tillochmed bli av med lite feber....

Natti

/ENJOY/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0