Helgen som var!

Helgen som var va helt underbar träffade alla godingar och umgicks med alla underbara vänner!

FREDAG
Började med förfest hemma hos Daniel, det va jag, rädis daniel och Jim. Undra hur många ånger Jim ville och kolla på Neverstore i Lidköping? hahaha han var sååå fulll Vi for vidare till dagnys där jag träffade massa godingar. Gillar att komma till dagnys alltid kramas med vakterna och speciellt när Johannes jobbar han är helt underbar!
Åh Det va så mycket sköna folk där så det är inte sant hade riktigt trevligt.
Gick hem efter det va efterfest hos Carro med singstar och till råga på allt fick jag en smäll. det sa tjong i huvet. tanden satt lite löst. Men jag överlevde gick hem och la mig.



LÖRDAG
Vaknade mådde skit, carro ringde mådde bättre, fika tajm på blå. Nu va det mys. Rädis och Daniel kom dit och fika sällskapade med mig kata och maria + ..=)
Mys mys mys. Systemade och gjorde klart sen blev det hemfärd och bad och packa kläder och smink. Gick till Daniel och fick mat, satte på mig fejjan och njöt. Fast jag var endå inte riktigt nöjd med looken. Bad daniel följa mig hem. Bytte om och det blev perfekt. Skoluniform. =)
Gick ner till plantis där gänget satt. Drack massvis blev full och röjde gärnet nere vid scenen. Sandra kom och röjde med oss. Hon hade laddat med jägermaister i pluntan under dagen när hon var och jagade med Petro!
Träffade Rebecka, Davina, Liza, Fredrik, Anna och ♥GINY♥ samt hennes söta karla karl ! saknar verkligen Giny förbaskat mycket!
Blev lite hatad men jag brydde mig inte för jag mådde så sjukt bra! (mitt liv var ju komplett)
Gick vidare till dagnys dansade mådde bra och fick karlarna klä om på terrassen på dagnys. =) hehe dom va så söta.
Dansade levde om och hade sjukt skoj. Tappade bort sandra på dansgolvet men hon återfanns med en ciggi handen. =) haha
Gick hemåt och Rädis hade verkligen bestämt sig för att han skulle bada. Jag och Daniel följde med och Rädis badade och vi badade tillslut också sjukt kallt att gå hem sen... Sov hos Daniel och mys pyste hela natten!
Dagen efter va det VÄNNER m.m som gällde! haha


Det var denna helgen
HELT KLART UNDERBAR SOM DE FLESTA ANDRA!

Dags att krypa ner  i kojan jobb i morgon...

See ya!
/ENJOY/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0